Koronkowa sukienka z kołnierzykiem

    Witam chciałam Wam pokazać koronkową sukienkę mamy. Uszyła ją  z koronki a pod nią jednokolorowy materiał. Ostatnio wielbimy kołnierzyki rożnego rodzaju i  kształtu  tutaj mama zainspirowała się kołnierzykami pokazanymi poniżej. 
     W święta zrobiłyśmy trochę zdjęć naszych dzieł, ale niestety "czarna modelka" nie chciała na krok odstąpić mamę:) Wiernie pozowała w czerwonej apaszce w białe groszki. A tak poza tym to ciągle szyjemy i szyjemy, kupujemy materiały i dalej szyjemy. Ja to nawet jedną sukienkę chciałam spalić taka byłam zadowolona z efektu, ale już dawno o niej zapomniałam :) Nie poddaję się!!!!





 Źródło tu i tu
Dziękuję za komentarze no i zdrówka życzę:)

Komentarze

  1. Piękna sukienka, podoba mi się jej kolor, a kołnierzyk jest bardzo słodkim elementem! *^v^*~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tyle kolorów jest modnych, że nie wiadomo na jaki się skusić:)

      Usuń
  2. ojejku koronka... sukienka o prostym kroju dzięki niej i ciekawemu kołnierzykowi zyskała zupełnie niebanalny charakter. ciekawa jestem co wam teraz wyjdzie spod igły:))

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę Nowy Rok będzie bogaty w nowe ciuszki :) super!
    Mama idealnie skomponowała materiały kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze się szyło, ale teraz jak się publikuje te ubrania i podliczy :) to wychodzi tego naprawdę sporo:)

      Usuń
  4. Obie jesteście stworzone do stylu lat 60-tych. Mama obłędna!!!!
    Czekam z niecierpliwością na te Wasze kolejne uszytki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z czasem będę pokazywać następne dzieła. Cóż blog zobowiązuje.

      Usuń
  5. bardzo ładna! kołnierzyki-kwiatki (ja je tak nazywam) są urocze :) I połączenie wykończenia rękawków z kołnierzykiem bardzo efektowne :)

    A czarna modelka wygląda na lekko zdezorientowaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no wiesz nie wiedziała jak się dobrze do obiektywu ustawić??:)

      Usuń
  6. ale z mamy modelka:)
    fajna sukienka:) a kołnierzyk uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale z mamy modelka:)
    fajna sukienka:) a kołnierzyk uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! Z racji tego, że bardzo lubię oglądać Twoje krawieckie dzieła nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog" ;) Zapraszam do mnie po szczegóły!
    Pozdrawiam, Mooni

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę na oczy taki kołnierzyk. Bardzo fajny!

    Fajny piesek załapał się na zdjęcie :) Starsze pieski są strasznie urokliwe. Przynajmniej ja tak uważam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten psiak jest naszą maskotką, psina jak usiadła na schodach to nie chciała zejść. A wiadomo jak taką Księżniczkę można wyprosić, a sesja trwała dalej.

      Usuń
  10. Sukienka cudna i mama piękna! Gratuluję zgranego duetu, i zapraszam do mnie szczególnie mamę bo to podobne pokolenie.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie dla siebie też coś znajdę na Pani blogu. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przepiękna! Marzy mi się taka ale jakoś ceny koronki mnie odstraszają, może teraz po rozpoczęciu pracy skuszę się w końcu na zakup :) Ale właściwie to też nie tak od razu, najpierw trzeba uszyć wszystkie rzeczy jakie sobie wymyśliłam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańsza koronka jaką znalazłam była na allegro ale jak dodać koszt przesyłki to 30 zł za metr wyniesie. Ta koronka, którą ma mama była kupiona w sklepie stacjonarnym.

      Usuń
  12. Szyjcie jak najwięcej ,a ja będę nadal podziwiać i wasze kreacje i ten ogromny zapał do tworzenia coraz to nowych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, działamy ze zdwojoną siłą jak Brygada RR:)

      Usuń
  13. Cute dress!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog:
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mama wygląda rewelacyjnie - klasa, po prostu klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo myślę, że do twarzy jej w tym kolorze.

      Usuń
  15. Kobieta z pełną klasą SUPER :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *