SUKIENKA - Smoczyca albo herbatnikowe ząbki!!!

       Witajcie ostatnio uszyłam sukienkę, którą to już z kolei to nawet nie wiem. Uszyłam ją  z miłości do falbanek, długo już myślałam jak podejść do nich. Nawet pewnego razu wycięłam je z tkaniny, ale i tak wyrzuciłam do kosza, po jakimś czasie przeprosiłam się z falbankami i znowu, pomyślałam, pocięłam i tym razem nawet mi wyszły. Sprawa nie była prosta, najpierw dokładnie odrysowałam rząd kółek, potem je po linii okręgu zszyłam i na koniec dokładnie po linii wycięłam oczywiście nie nacinając ściegu. Następnie odwróciłam na prawą stronę i ładnie wypchałam sztywnym tekturowym kółkiem. 
       Jak już się w końcu nauczyłam robić te  kółka, herbatnikowe falbanki:) musiałam znaleźć odpowiedni wykrój. A mianowicie taki, który by miał odpowiednie cięcia. Szukałam w starych Burdach a tu, w nowiutkim numerze Burdy z 02/2013 jest!!!! wykrój idealny!!! Pomyślałam o jaki ładny płaszczyk, wykroję tylko przód w jednym kawałku zszyje i będzie cacy. A tu się okazało, że to nie  takie hop siup...  bo Aga nie przewidziała, że to wykrój na płaszczyk... i jest po prostu większy, wszędzie musiałam go zwężać boki, tył i przód :( Ale na szczęście powiodło się!!!




Źródło



Pozdrawiam cieplutko!!!! Dziękuję za komentarze!!!

Komentarze

  1. Żeby zacytować klasyka - No oczywiście, że jesteś smoczycą! Czyżbym wyczuwała delikatną nutkę mięty? :))))

    Pomysł miałaś przezabawny i nikt obok Ciebie nie przejdzie obojętnie. Sama chyba nie odważyłabym się na całą sukienkę, ale już bluzka z takim dodatkiem jak najbardziej mi odpowiada :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to chodzi ! Chcę być zauważona! :) W końcu stop szarościom i czerniom:)

      Usuń
  2. Wyszło o niebo lepiej niż to, czym się inspirowałaś! a i sukienka z płaszcza to dobry pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, sukienka z płaszcza dobry pomysł tylko trzeba mieć na względzie ze płaszcz jest zawsze większy:)

      Usuń
  3. no herbatnik rzeczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow z wykroju na płaszcz:) Kreatywnie, świetnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, dużo pracy w nią włożyłam ale jestem zadowolona:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z paskiem wygląda jeszcze ładniej.

      Usuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda... podobnie robiłam dach na lenkową podusie-domenk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam tą Twoją podusię super to wygląda. Trochę inny miałaś patent, bo te ząbki są poprzeszywane w poprzek, dzięki temu ładniej się materiał układa.

      Usuń
  7. Jak zwykle pięknie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, kolorowo wiosennie się zrobiło:)

      Usuń
  8. fajna, ale ja oczywiście bym się nie oważyła w niej chodzić... oj muszę coś z tym zrobić, bo ostatnio same do bólu skrone rzeczy szyję :/

    a tych ząbkow byś nie musiała przyszywać gdyby nie były z połowy koła, a z jego wycinka - tak jak to zrobili w tej żółtej sukience,

    ale mimo wszystko wielkie brawa za innowacyjność ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze masz rację, że wiele osób na blogach szyje takie szare ponure ubrania boją się wyjść poza jakieś ramy:) Ale co będziemy pisać o innych:)
      Po drugie dziękuję Ci za podpowiedź w sprawie tych ząbków, że można zrobić takie mniejsze z wycinka koła. Dzięki temu aż chce mi się szyć następną!!

      Usuń
  9. rany julek! nigdy nie widziałam takich sukienek! Pomysł rewelacja, muszę pomyśleć jak go ściągnąć dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się ta sukienka bardzo spodobała, myślę o następnej :)Może teraz taką krótszą bluzkę bym uszyła?! Pomyślę:) Dziękuję za odwiedziny.
      PS: na tej stronie Vivetty jest więcej takich sukienek i falbankowych pomysłów.

      Usuń
  10. Witaj!
    Oryginalna :-)
    Fajnie, że dodałaś takie rękawy, bardzo pasują.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ostatnio bardzo mi się podobają rękawy do łokci!!

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, napewno się napracowałas przy jej wykonaniu, wiem coś na ten temat bo sama szyje. Zresztą morał na koniec taki- ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komplement:) No tak trochę się przy niej napracowałam... ale każda następna rzecz jest coraz bardziej dopieszczona:)

      Usuń
  12. Wow co za świetny pomysł oryginalnie podoba mi się bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. Zazdroszczę talentu i cierpliwości ;D
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.... oj cierpliwości mi potrzeba!

      Usuń
  14. Zabawne :) Takie kolorowe :) Nie widziałam jeszcze czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dziękuję serdecznie... jeszcze pewnie inne cuda u mnie zobaczysz:)

      Usuń
  15. Oj chciałybyśmy tak szyć , sukienka wyszła Ci genialnie, jest bardzo oryginalna ! Super kolory .
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ach te kolory jeszcze zielonej sukienki nie mama:0

      Usuń
  16. To jest super!Jesteś niesamowita!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! A pomysły się mnożą jak oszalałe, tylko czasu brak.

      Usuń
  17. Wow! Masz talent i gratuluje odwagi w noszeniu bo mega oryginalnie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ... Ja mam dużo pomysłów a blog to już w ogóle popędza to wszystko. Gdyby nie było bloga to nawet nie wiem czy bym połowę tego uszyła.

      Usuń
  18. Urocza :) Bardzo ciekawy pomysł i świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnka sukienka MEGA w moim stylu:)) Zapraszam do mnie bo juz dzis nowa stylizacja ;)) z profesjonalnej sesji:))MV

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za odwiedziny! Z chęcią odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne sukienki, aż chce się wyciągnąć swoją i zacząć szyć :)Na pewno będę tu często gościła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tylko chęci trzeba zebrać, pomysł i do szycia:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *