Mam Roczek!!! Candy - wygraj fartuszek!!!

Witajcie
przyszedł czas na podsumowanie. Prawie rok temu utworzyłam bloga z myślą, a co tam tak lubię szyć, że to pokażę innym. Ale z biegiem czasu nauczyłam się obrabiać zdjęcia, kupiłam lepszy aparat (choć ciągle marzę o lepszym:). Stylizacje stały się ciekawsze. A także jeszcze bardziej wprawiłam się w szyciu, za sprawą porad i podglądania koleżanek po fachu :) Ciągle mam nowe pomysły, które chcę zrealizować i wcielić w życie.   No i najważniejsze to, że otworzyłam swój mały sklepik. Malutki tyci, tyci ale ciesze się, że kupujący są zadowoleni. Bo w końcu pochwały nas mobilizują do dalszego działania. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze za równo tym odwiedzającym ale i obserwującym. No i najbardziej mamie bym chciała przekazać uściski za geny szyciowe i wsparcie :)

W związku z urodzinkami przygotowałam Candy!


Jeśli ktoś ma ochotę na Candy i  chciałby wygrać fartuszek to:
- proszę pozostawić  komentarz pod postem, 
- zostać moim obserwatorem i umieścić banerek z podlinkowaniem do tego postu na swoim blogu (bądź polubić mnie na FB, jak kto woli:),
- jeśli nie masz bloga napisz w komentarzu swój adres mailowy i wyraź chęć udziału.


Banerek do zamieszczenia na blogu.  


Trochę statystyk:
weszło na  bloga: 44500 osób
obserwuje mnie 139 osób, na googlach 42 osoby, na facebooku 44 osoby

 Największą liczba wyświetleń zebrały sukienki:





















































Komentarze

  1. Gratulacje i wielu kolejnych lat szycia i pokazywania uszytków na blogu!!! *^o^*

    (do fartuszka się nie zgłaszam, niech go wygrają koleżanki nieszyjące ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, tak szybko czas leci że nawet nie zauważyłam kiedy zleciało. Fajne to blogowanie, kurczę lubię to !!! Nie nudzi mi się szycie, to jest po prostu pasja!

      Usuń
  2. Gratulacje:) Oby zarówno blogowanie, jak i szycie nie znudziło Ci się jeszcze długo. Życzę wielu kolejnych udanych kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, mam nadzieję ze jeszcze się pojawią tutaj świetne kreacje.

      Usuń
  3. Gratulacje! Twoje fartuszki są cudowne i baardzo oryginalne! Życzę Ci duużo klientów i nieprzerywalnej przyjemności z szycia :) A na candy jasne, ze się piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wielu sukcesów:)
    Chętna jestem na fartuszek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Banerek juz wstawiony na moim blogu. Obserwuje Cie juz od jakiegos czasu i wzdycham po cichu do sukienek, ktore szyjecie z mama, ktora prosze serdecznie pozdrowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się ze zaglądasz tutaj z ciekawością. Nigdy nie sądziłam ze będzie tu tyle obserwujących osób.

      Usuń
  6. dołączam do zabawy - dodaje się do obserwatorów i dodaje banerek u mnie ;]
    bo nie mam żadnego fartuszka do gotowania...
    zapraszam także przy okazji na moje candy :) do 24.08.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja na fartuszek się oczywiście piszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny fartuszek :)
    zgłaszam się ;)
    obserwuję jako agnieszkazg, bloga nie mam, więc zostawiam @: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i lubię na fb, więc zamieszczę baner, bo to jeden z moich ulubionych blogów :)
    Fartuszek jest tak piękny, że i ja jestem chętna, mimo że mam już parę własnych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo za udział. Cieszę sie ze lubisz mój blog, nie będę ukrywać ze ja Twój tez lubię:)Chyba nadajemy na tych samych falach. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Gratuluję i wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!
    Fartuszek jest przepiękny dlatego z chęcią ustawiam sie w kolejce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się przyłączę do zabawy. Dołączyłam do obserwujących jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje roczka, życzę Ci wiele ciekawych pomysłów, a fartuszek śliczny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, to już rok! Tak sie strasznie dziwię, bo zaczynałysmy mniej więcej w podobnym czasie i teraz do mnie doszło, że tez juz rok prowadzę swojego bloga. Niestety przegapiłam to :)
    Dlatego poświętuję sobie u Ciebie. Życzę Ci (i przy okazji sobie) jeszcze paru takich fajnych "roków". Zapisuję się na Candy z wielką ochotą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział i życzenia. Tak moja droga leci bardzo szybko ten czas, ja też przegapiłam swoje urodziny,a Candy ogłoszone zostało tydzień później:)

      Usuń
  14. Gratulacje!!!! wyglądasz super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, gratulacje! Cały czas bacznie obserwuję i czekam na kolejne sukienki, spódniczki, fartuszki - wszystko co szyjesz jest wspaniałe, kobiece i eleganckie. A to, że szyjesz razem z Mamą jest dla mnie cudowne, marzy mi się, że kiedyś Pola będzie ze mną siadała do maszyny :)
    Wrzucam baner na bloga, lubię na fb i zaciskam kciuki żeby mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu że z ciekawością zaglądasz do mnie. Chyba nawet w podobnym czasie utworzyłyśmy blogi. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w candy.Ps. Córcia jak dorośnie na pewno przejmie po mamie bakcyla do szycia:) Jestem tego pewna:)

      Usuń
  16. Bardzo lubię Twoje sukienki, kibicuję i wyczekuję kolejnych i oczywiście zapisuję się radośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się ze to co szyjemy podoba się komuś. Zakładając blog nie sadziłam, ze znajdę tu tak wiele dobrych blogowych kolezanek. A jednak :) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Gratuluje wytrwania w blogowaniu, super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję rocznicy i sukcesu jakim jest Twój sklepik
    chętnie przygarnę ten śliczny fartuszek
    doprawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcześniej nie trafiłam na tego bloga i - szczerze żałuję! :o Szyjesz wspaniałe rzeczy, a za serce chwycił mnie Vogue z lat 60 <3 A do fartuszka poczułam szczerą sympatię!

    OdpowiedzUsuń
  20. Umknęło mi to zupełnie! Ale już się dopisuję!!! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się z miłą chęcią - fartuszek jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, szyć to ja nie potrafię, dlatego podziwiam i zgłaszam się na candy.
    pozdrawiam słonecznie, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po kuchni nie ruszam się bez fartuszka, a moje już są trochę "zużyte" więc zdecydowanie i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Fartuszek jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeńka tu u Ciebie :) Podziwiam i z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku!

    Fartuszek jest cudowny, także chętnie ustawiam się w kolejce:)

    Podlinkowany banerek znajdziesz tu: http://kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com/

    Zapraszam również na moje candy!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fartuszek jest naprawdę uroczy! ;)
    Dlatego zgłaszam się bez wahania ;)
    Obserwuję jako Akiria Aluria
    Mój email w razie potrzeby: auruna@vp.pl
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako byjean,a banerek jest na pasku bocznym - http://byjean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny faruszek , kazda Pani domu na pewno chciałaby taki mieć :)
    staję w kolejeczce :)
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  29. Fartuszek na prawdę cudny idzie się nim zauroczyć:)
    Więc i ja staje w kolejce :D
    Obserwuje jako Megi
    E-mail : fresalina@onet.pl
    Banner : http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię na fb jako Bernadetta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię na fb jako: Sylvia B.

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku, jejku ... jaki cudny ten fartuszek :)))
    Oj, to i ja w ogonku po niego grzecznie się ustawiam :)))
    No i oczywiście gratki składam z okazji ROCZKU !
    Życzę kolejnych pięknych roczków - pełnych niesamowitych inspiracji, pomysłów i wspaniałych realizacji !
    Cieplutko pozdrawiam ! Bea
    http://beaartdecor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się do zabawy:)
    banner wisi na domordoruwlewo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdecznie pozdrawiam szyjące dziewczyny, zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę późno ale zgłaszam się :)
    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako - pasja szarości
    mail - betheperfectxd@wp.pl
    banerek - http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulację :)

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako My preciousssss

    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje talentu i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję roczku i życzę wielu inspiracji twórczych :)
    Chętnie ustawię się w kolejce, bo fartuszek jest cudowny:)
    Zapraszam również do siebie na candy przedłużone do 31.08.
    http://handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aż chciałoby się ją przedłużyć do samej ziemi. Sukienka bardzo mi się podoba, w sam raz na lato, które już się kończy, nota-bene.

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się do fartuszka, bardzo gratuluję i mam nadzieję, że wszystko ułoży się po Twojej myśli, uwielbiam oglądać te fartuszki, a ponieważ mam córeczkę 5- latkę z którą chętnie kucharzymy, proponuję wprowadzić takie zestawy dla mam i dzieci, wiele mam pewnie potwierdzi, ja niestety nie umiem szyć więc szczerze zazdroszczę i życze jeszcze raz samych sukcesów, bo talent to już jest :)
    alizee32@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny fartuszek, nie mogłabym przejść obojętnie koło Twojego bloga widząc, że rozdajesz takie cudowności, więc grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dalszej radości z robienia tego, co się naprawdę lubi, życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny fartuszek!
    Obserwuję jako Copacabanaa
    e-mail: copacabanaa@op.pl
    baner:http://copacabanaa.blogspot.com/
    na fb lubię jako Anna Metka

    OdpowiedzUsuń
  44. Fartuszek jest niesamowity! Te kolory i taki jedyny w swoim rodzaju. Oczywiście staję po niego w kolejce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona
    megi1011@op.pl

    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje z okazji 1 rocznicy i życzenia wielu kolejnych.
    Ja z tych "nieszyjących" ( jedynie coś na prosto do domu), dlatego z wielką nadzieja i przyjemnością pomarzę o pięknym fartuszku.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/

    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję roczku i otwarcia sklepiku:) Z przyjemnością biorę udział w zabawie, gdyż fartuszka jeszcze nie mam, a ten Wasz jest po prostu bajeczny:) Cudeńka szyjecie - jestem pełna podziwu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i imponujących statystyk ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Podziwiam,wpisuję się w ostatniej chwili,pa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *