Sukienka w groszki uszyta z wykroju Burda 05/2014 model 109

Zielono, groszkowo, radośnie... Sukienka z majowej Burdy w piękne białe duże grochy. Uszyta przez mamę. Sukienka naprawdę mi się podoba choć bardzo się obawiałam tego dekoltu, wyszedł bardzo ładnie. Głęboki, ale jaki kobiecy. Dodatkowo mama uszyła pasek z tej samej tkaniny. Wydaje mi się, że dzięki niemu sukienka jest bardzo elegancka. Natomiast zwężana na dole spódnica w kształcie tulipana podkreśla figurę. Sukienki w groszki są bardzo urocze pasują do wielu okazji, a latem szczególnie.


Sukienka - Dalwi
Buty - Ryłko

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Tak pięknie się prezentuje. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  2. Śliczna sukieneczka! Ten model ma bardzo ciekawy i oryginalny dekolt. Szczerze mówiąc też obawiałabym się jego głębokości, ale czasami można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz nie masz się czego obawiać. Nie jest tak strasznie.

      Usuń
  3. Kocham grochy, wszystkie bez wyjątku! Sukienka wyszła pięknie, a mama wygląda promiennie w tym energetyzującym kolorze :) Pasek to był bardzo dobry pomysł - taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grochy zawsze są w modzie. Duże czy małe, uniwersalne. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  4. Sukienka jest przepiękna, wiosenna, radosna, kobieca:)
    Kolor i fason i te groszki, wszystko tworzy śliczny efekt:)
    Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  5. Sukienka cudna, elegancko odszyta i slicznie w niej Twojej mamie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Kształt tulipana i ten dekolt, kolor - wszystko mi się podoba! Bardzo! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna wersja! Teraz oprócz wersji w paski chcę również mieć w kropki! *^o^*
    Ja też bałam się głębokości tego dekoltu, ale na szczęście on wygląda dziwnie tylko na chudej modelce w Burdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją wersję w pasiaki. Cudna. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś.

      Usuń
  8. Sukienka ma piękny krój, wzór i taki śliczny soczysty kolor. Zazdroszczę zdolności krawieckich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowna sukienka, podoba mi sie w niej absolutnie wszyskto i fason, i piękna groszkowa tkanina i dekolt (choć absolutnie nie dla mnie) i cała energia
    zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze to zielone tło dodaje uroku. Ach jak ja lubię tę porę roku.

      Usuń
  10. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się dekolt i kolor - niby odważny, ale ja uwielbiam zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń uspokaja. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  11. Przepiekna sukienka! chyba jeszcze piękniejsza niż w Burdzie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka - krój idealny dla mojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kiecka :) klasyczny fason, super wykonanie i energetyczny kolorek. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko, bardzo ciekawy blog prowadzisz, bardzo lubię kiedy ktoś potrafi pięknie uszyć wspaniałą kreację. Jestem naprawdę zauroczona sukienką. Bardzo kobieca, świetny kolor, doskonale podkreśla kobiece kształty. Jestem pod wielkim wrażeniem. Z przyjemnością dołączyłam do obserwujących, a przy okazji dziekuję za odwiedziny i miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie, z niecierpliwościa będę oczekiwać kolejnych wpisów.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa. Jak się je czyta aż chce się dalej szyć i tworzyć.

      Usuń
  15. Sukienka wyszła fantastycznie. Patrząc na model mocno zastanawiałam się czy dekolt nie jest za duży ale u to widzę że jest w sam raz. Pomysł z paskiem sprawia że sukienka jest bardziej elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Pasek dużo dodaje, bez niego sukienka traci urok.

      Usuń
  16. extra ! Sukienka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka! Bardziej mi się podoba niż na zdjęciach w burdzie :). Też się zastanawiałam nad tym dekoltem, ale naprawdę ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja tez tak mam, że czasem wolę zobaczyć coś na kimś. Bo oglądając w Burdzie w życiu bym nie sądziła, że tak ładnie będzie ona wyglądać.

      Usuń
  18. Ojej, ile Ty tutaj tego masz! Piękne rzeczy szyjesz! A ta sukienka ... przekonałaś mnie do tego wykroju! Dziś zabieram się za przerysowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję mi też się tutaj podoba:) Tak kolorowo:) Dziękuję za odwiedziny i czekam na Twoją wersję:)

      Usuń
  19. Ulalala widzę, że trafiłam na duet mistrzyń maszyny :)) Pięknie! Ja dopiero raczkuję z szyciem nazwijmy to ubrań :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia zawsze się stawia pierwsze małe kroczki, dopiero później widać efekty. Ale to bardzo miłe jest nosić coś swojego unikatowego:)

      Usuń
  20. Fantastyczna sukienka! Widząc ten wykrój, w życiu nie odważyłabym się na jej uszycie właśnie ze względu na dekolt. A wyszło świetnie, dekolt jest odważny (jak na mnie) ale nie pokazuje zbyt wiele :)
    Czy zdradzisz skąd pochodzi ten cudny zielony materiał i do tego w moje ukochane grochy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bławatku w Szczecinie też jest, ewentualnie przez internet. Mama go kupiła chyba w stacjonarnym sklepie. Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  21. Bardzo dziękuję Agnieszko za informację :) W takim razie muszę się wybrać do Bławatka, bo te grochy nie dają mi spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne groszki i w ogóle cała sukienka wystrzałowa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta sukienka! Dziękuję, że ją pokazałaś, bo już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad uszyciem tego wykroju.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukieneczka ,kropki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piekna jak ja kocham Grochy ! Ale super wykrój znalazłaś! Musze go mieć! Jesteś świetną Dawką Inspiracji Dalwi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *